Her bölümü YouTube'da milyonlarca kez izlenen Margot Robbie, Conan O’Brien, Idris Elba ve Sir Lewis Hamilton gibi ünlülerin katıldığı konsept, 2015 yılında televizyon dizisi olarak yayınlanan "Hot Ones"ın uyarlaması olarak seyircisiyle buluşuyor.
Bir zamanlar haber sektörünün geleceği olarak görülen ancak şimdilerde aynı popülerlikte olmayan BuzzFeed, "Hot Ones"ın sahibi olan medya şirketi First We Feast'i satmaya çalışıyor. Bloomberg News'e göre, 70 milyon dolarlık fiyat etiketi potansiyel talipleri caydırıyor.
Pensilvanya'daki Carnegie Mellon Üniversitesi'nden bilgi teknolojisi profesörü Michael D. Smith, "Bunun hit bir program olduğunu bilerek elde ettikleri pazarlık gücü, herkesin BuzzFeed'in satması gerektiğini bilmesi gerçeğiyle azalıyor" dedi.
119 milyon dolar borcu olan BuzzFeed'in zamanı oldukça kısıtlı. Borçlarını bu yılın sonuna ödemesi bekleniyor.
Potansiyel alıcılar "Hot Ones"ın hit olduğunu biliyor olsa da Smith, taliplerin internette doğan bir dizinin televizyona nasıl uyarlanabileceğini merak ediyor olabileceğini söyledi.
"Bir web şovunu alıp doğrusal bir yayına sokmak zor" diyen uzman, geleneksel televizyon izleyen kitlenin, YouTube izleyen kitleye kıyasla çok daha ileri yaşta olduğunu sözlerine ekledi.
Perde arkası çekişmelerin Hot Ones'ın geleceği açısından ne anlama geldiği henüz bilinmiyor, ancak hayranları ileride önemli bir değişiklik olmayacağını umuyorlar.
Yaşam
Yayınlanma: 29 Haziran 2024 - 15:50
Yıldızları ağlatıp izleyiciyi güldüren program: "Hot Ones"
Birbirinden ünlü konukların acılı-baharatlı tavuk kanatları yediği ve sunucu Sean Evans'ın giderek daha da zorlayıcı kişiselleşen sorularına yanıt verdiği bir talk show programı olan "Hot Ones" her geçen gün daha fazla seyirci kitlesine ulaşıyor.
Yaşam
29 Haziran 2024 - 15:50