İstanbul'un Pendik ilçesinde bulunan bir hastanede, hasta bir bebeğin ailesiyle sağlık çalışanları arasında bir olay yaşandı.
Yaşanan arbede, cep telefonu kamerasıyla kaydedildi. Hasta bebeğin ailesi, hastaneden çıkarıldı ve bu anlar sosyal medyada paylaşıldı.
Sağlık çalışanlarının, "Bankada beklersiniz, burada beklemezsiniz. Çıkar mısınız? Defol git, buradan git. Terbiyesiz!" şeklindeki sözleri, olayın fitilini ateşledi. Durum giderek karmaşıklaştı. Taraflar birbirinden şikayetçi oldu.
O anlar cep telefonu kamerasına yansırken görüntüler sosyal medyada gündem oldu.
Hastanede skandal görüntüler! Beşikteki hasta bebeğini tedavi ettirmek için bekleyen baba, işlemlerin uzaması üzerine "Biraz hızlı olamaz mısınız" diye sordu. "Bankada beklersiniz gıkınız çıkmaz" cevabını aldı, ortalık karıştı.
— Aykırı (@aykiricomtr) June 17, 2023
Sıranız gelince sizi de alacağız diycekti boşuna mevzu çıkarmış sağlıkçı.
Ben o doktorun varya, elin suriyelisinede aynisini yapsin hastane kapisinda rabbine kavuşur, ancak bu muameleyi Türk'e yapar, birde turkun turkden baska dostu yoktur denir, O bayan doktorun çok ateşi var neyin bunalimina girdiyse, biraz rahatlatılması gerek
Kardeşim herkes birbirine saygı duyacak sırasını bekleyecek,bankada trafikte veznede hastanede aynı.Türkiye kalabalık tesislerde insan gücü az bunu kafanız alsın artık.Birlikte yaşamanın azami şartı birbirine saygı göstermektir.
Herkes ağzından çıkan kelimelere dikkat etmeli. Sağlık çalışanlarına şiddet gosterenlere karşıyım ancak bankada beklemekle burada beklemek aynı sey de ğil... Herkes işine odaklansın....
Hak veriyorum Hocam