Eskişehir'de meydana gelen trafik kazası sonucunda devrilen bir otomobilin ön camından, itfaiye ekiplerinin yardımıyla çıkan kazazedelerin görüntüleri, bir vatandaş tarafından cep telefonu kamerasıyla kaydedildi. Kaza, Eskibağlar Mahallesi Genez Sokak'ta gerçekleşti.
Edinilen bilgilere göre, sokaktan geçen iki otomobil çarpıştı. Bu çarpışmanın etkisiyle savrulan bir otomobil, sokak üzerinde yan yatarak durabildi.
İçinde bulunan 2 kişi, aracın içinde sıkışıp kaldı. Durum karşısında bir süreliğine çaresizce bekleyişi sürdüren vatandaşların güldüğü anlar ise dikkatlerden kaçmadı.
İhbar üzerine olay yerine 112 Acil Sağlık ve itfaiye ekipleri sevk edildi. İtfaiye ekipleri, kurtarma çalışmalarına başladı ve devrilen otomobilin ön camını sökerek içeri girmeyi başardı. Mahsur kalan kişiler, devrilen otomobilin ön camından çıkarak kurtuldu.
Kaza sonrasında, ekiplerin yaptığı çalışmalar çevredeki vatandaşlar tarafından cep telefonu kameralarıyla kaydedildi.
Yaşam
Yayınlanma: 16 Haziran 2023 - 20:39
Eskişehir'de yan yatan aracın ön camından yürüyerek çıktılar
Ara sokakta kaza yaptılar, aracın içinden çıkamayınca böyle güldüler.
Yaşam
16 Haziran 2023 - 20:39