Anasayfa
  • Gündem
  • Spor
  • Siyaset
  • Ekonomi
  • Dünya
  • Medya
  • Teknoloji
  • Kültür-Sanat
  • Sağlık Yaşam Eğitim
  • Ara
  1. Haberler
  2. Gündem
  3. Bilecik Belediye Başkan'ı Subaşı: "26 milyon kasam varsa, 23 milyon maaş ödüyoruz"
Gündem
Yayınlanma: 08 Mayıs 2024 - 18:11
Güncelleme: 08 Mayıs 2024 - 18:11

Bilecik Belediye Başkan'ı Subaşı: "26 milyon kasam varsa, 23 milyon maaş ödüyoruz"

Bilecik Belediye Meclisi Mayıs ayı toplantılarının ilk birleşimi Şeyh Edebali Kültür ve Kongre Merkezi’nde Belediye Başkanı Melek Mızrak Subaşı’nın başkanlığında gerçekleşti.Gündemin 6. Maddesinde, “İç borçlanma konusunda Belediye Başkanına yetki verilmesi konusu” görüşüldü.

Gündem
08 Mayıs 2024 - 18:11
Güncelleme: 08 Mayıs 2024 - 18:11
TAKİP ETTAKİP ET
Yazdır
A
Büyüt
A
Küçült
Yorumlar
Bilecik Belediye Başkan'ı Subaşı:
Bilecik Belediyesi Mayıs ayı olağan Belediye Meclis toplantılarının 1. Bileşiminde Bilecik Belediye Başkanı Melek Mızrak Subaşı, iç borçlanma yetkisi isterken, AK Partili üyeler, ‘Evet’ MHP’li üyeler ise, ‘Hayır’ oyu kullandı. Gündem maddesi oy çokluğu ile kabul edilirken Başkan Subaşı, “AK Parti grubuna da Cumhuriyet Halk Partisi grubuna da teşekkürlerimi sunuyorum” dedi.

Başkan Subaşı, şöyle konuştu:

''Şu an 64 milyon civarında kaba taslak bir borcumuz bulunuyor. Kasamızda bulunan para bunun çok altında ve karşılamayacak durumda. Bunun içinde esnafımızın faturaları da mevcut. Biz bunun için borçlanma istiyoruz. Evet, yasal hakkımız. Bütçemizin yüzde 10’u kadarmış yani 720 milyon bu yıl yapılacak borç limiti 72 milyon. Bize hiçbir banka 72 milyon vermez. Biz de zaten 72 milyon talep etmiyoruz. Biz, bankaların bize açtığı ön görüşmelerde yaptığımız 15-20 milyon civarında zannediyorum bir kredi açılacak. Zaten bizim rahat ödeyebileceğimiz limit budur. Biz burada rahatlamak istiyoruz. Çünkü bizim şu an sadece 26 milyon kasam varsa, 23 milyon maaş ödüyoruz.”

İç borçlanma konusunun görüşüldüğü maddeye CHPP ve AKP'li meclis üyeleri, ‘Evet’ yönünde oy kullanırken MHP’li üyeler, ‘Hayır’ oyu kullandı.

Gündem maddesi CHP’li ve AKP'li üyelerin oyları ile oy çokluğu ile kabul gördü. Subaşı, oylama sonrası, ''AK Parti grubuna da Cumhuriyet Halk Partisi grubuna da teşekkürlerimi sunuyorum'' dedi.

  • YORUMLAR
adlı kullanıcıya cevap x
İlginizi Çekebilir
Kılıçlı yemin sonrası ihraç edilen tabur komutanı için göreve iade kararı
Kılıçlı yemin sonrası ihraç edilen tabur komutanı için göreve iade kararı
MİT kredi kartı şebekesini çökertti
MİT kredi kartı şebekesini çökertti
ABD'ye alınmayan hakeme, UEFA'dan güzel haber!
ABD'ye alınmayan hakeme, UEFA'dan güzel haber!
CHP'li Öztrak, Özel'i hedef aldı!
CHP'li Öztrak, Özel'i hedef aldı!
Son Haberler
Messi, Dünya Kupası'nda tarihe geçti!
Messi, Dünya Kupası'nda tarihe geçti!
Ömer Çelik: Terörsüz Türkiye'de yeni aşamadayız
Ömer Çelik: Terörsüz Türkiye'de yeni aşamadayız
TFF, Süper Lig takımlarının harcama limitlerini açıkladı
TFF, Süper Lig takımlarının harcama limitlerini açıkladı
Fenerbahçe ilk transferini açıkladı
Fenerbahçe ilk transferini açıkladı
Almanya'ya vizesiz seyahat talebi: Bakan'dan açıklama
Almanya'ya vizesiz seyahat talebi: Bakan'dan açıklama
Vatandaş 10 gündür zehirli gazı soluyor
Vatandaş 10 gündür zehirli gazı soluyor

Ana Sayfa
Gündem
Spor
Siyaset
Ekonomi
Dünya
Medya
Teknoloji
Kültür-Sanat
Sağlık
Yaşam
Eğitim
Köşe Yazarları
Foto Galeri
Günün Haberleri
Arşiv
Hava Durumu
Nöbetci Eczaneler
  • Dünya
  • Ekonomi
  • Gündem
  • Kültür-Sanat
  • Medya
  • Sağlık
  • Siyaset
  • Spor
  • Foto Galeri
  • Köşe Yazarları
  • Günün Haberleri
  • Arşiv
  • Hava Durumu
  • Nöbetci Eczaneler

  • Rss
  • Künye
  • İletişim
  • Çerez Politikası
  • Gizlilik İlkeleri

Sitemizde bulunan yazı , video, fotoğraf ve haberlerin her hakkı saklıdır.
İzinsiz veya kaynak gösterilemeden kullanılamaz.