Apple'ın birçok uygulamasında kesinti yaşandı. 21 Mart Pazartesi günü App Store, iMessage, Maps, apple Arcade, iTunes store, Apple TV+ ile Takvim ve e-mail servisleri gibi bazı iCloud servislerine birkaç saat boyunca ulaşılamadı.
Gece saatlerinde şirketten açıklama geldi. Apple destek sayfası, sorunun çözüldüğünü ve servislerin normale döndüğünü belirten bir açıklama yayımladı.
Apple, "sistemlerinin kesintilere maruz kaldığını" doğruladı ancak sebebiyle ilgili bilgi vermedi.
Kesintileri takip eden web sitesi Downdetector'a göre, 4 binden fazla kullanıcı Apple Music'e ulaşamadığına dair bildirimde bulunurken 4 bine yakın kişi de iCloud hizmetlerindeki kesintiyi bildirdi.
Gece saatlerinde şirketten açıklama geldi. Apple destek sayfası, sorunun çözüldüğünü ve servislerin normale döndüğünü belirten bir açıklama yayımladı.
Apple, "sistemlerinin kesintilere maruz kaldığını" doğruladı ancak sebebiyle ilgili bilgi vermedi.
Kesintileri takip eden web sitesi Downdetector'a göre, 4 binden fazla kullanıcı Apple Music'e ulaşamadığına dair bildirimde bulunurken 4 bine yakın kişi de iCloud hizmetlerindeki kesintiyi bildirdi.