Rixos otellerinde skandal; nişanlısıyla birlikte tatile giden vatandaşın başına gelmeyen kalmadı; küfürler, tehditler havada uçuştu

Fettah Tamince'nin sahibi olduğu Rixos Otelleri'nin Göcek'teki tesislerinde büyük bir skandal yaşandı. Rixos Premium Göcek ismiyle faaliyet yürüten otele nişanlısıyla birlikte tatile gelen vatandaşın başına gelmeyen kalmadı. Küfredildi, hakarete uğradı, tehdit edildi. İşte ünlü tatil köyünde yaşananlar...

Rixos otellerinde skandal; nişanlısıyla birlikte tatile giden vatandaşın başına gelmeyen kalmadı; küfürler, tehditler havada uçuştu
28 Eylül 2020 - 19:28

AYKIRI / HABER MERKEZİ

Pandemi döneminde zor günler geçirdiği iddia edilen turizm sektöründe müşteri mağduriyetlerine her geçen gün yenileri ekleniyor. Yerli turistlere yönelik ayrımcılık yapıldığı iddiaları sıklıkla dile getirilen ünlü tatil köyleriyle ilgili şikayetler birçok sitede yayınlanıyor, davalar açılıyor.

Skandalın bu seferki adresi ise Fettah Tamince'nin sahibi olduğu Rixos Otelleri'nde yaşandı. Rixos Premium Göcek'e 3 günlük tatil yapmaya gelen çiftin başına gelmeyen kalmadı. 

Otelde kullandıkları SPA merkeziyle ilgili ortada hiçbir gerekçe yokken hakarete uğradılar, ölümle tehdit edildiler!

Nişanlısıyla birlikte otelde konaklayan vatandaş, yaşadıkları sorunu otel yönetimi ile defalarca paylaşmasına rağmen muhatap bulamadı. Otelle yaptıkları bir telefon görüşmesinde ise resepsiyon görevlisi sesini kalınlaştırarak kendisini müdür olarak tanıttı.

Konuyla ilgili hiçbir çözüme ulaşamayan vatandaş, soluğu sosyal medya ve Ekşi Sözlük'te aldı. Yaşadıklarını tek tek anlatıp yardım istedi.

İşte geceliği 3 bin 500 lira olan otelde yaşanan skandal olayın detayları:

Senelerdir sözlük yazarıyım ilk kez bir rezalet başlığı açıyorum. başlıkta eksik var fazla yok inanın ki.

özet: rixos premium göcek spa'sının sahibinin arayıp anamıza bacımıza küfretmesi ve bizi ölümle tehdit etmesi, rixos'a bu durumu bildirdiğimizde bizimle dalga geçmesi olayı

bütün sene korkunç bir tempoyla çalıştıktan sonra nişanlımla beraber işlerimizi zar zor ayarlayıp 3 günlük bir tatile çıkmak istedik. uzun araştırmalar sonucu hem pandemi önlemlerini en iyi alan otellerden olduğu söylendiği, hem de rixos adına güvendiğimizden sıkıntı yaşamayız diye düşünerek rixos premium göcek'e rezervasyon yaptık.

verdiğimiz paraya zerre değmeyen bir oteldi. inanın turizmin şu sıkıntılı durumunda eylül sonuna göre fahiş bir paraydı ama sırf tek tatilimizde sıkıntı yaşamayalım diye tercih ettik.

bütün bunlara rağmen personel müşteriyle nasıl konuşacağını bilmiyor, sabah kahvaltıda en az 5 kere istemeden çay gelmiyor. garsonlar yüzünüze bile bakmıyor. ancak biz bunları çok önemsemedik. yiyecek içecekten sorumlu yetkiliyebildirdik o da çok anlayışlı yaklaştı personel sıkıntılarının farkında olduğundan bahsetti ve biz de sıkıntı yapmadık.

asıl problem nişanlımın spa'yı kullanmak istemesiyle başladı. girişte oda numaramızı alıp nişanlımla beni içeri aldılar, biz de her şey odaya yazdırılabildiğinden yanımızda cüzdan taşımıyorduk.

çıkışta korkunç bir üslupla ücreti buradan vermeniz gerekiyor dendi. yarın gelip ödeyeceğimizi söyledik ancak ertesi gün bizim gidip ödememizi beklemeden bir şekilde şahsi numarama ulaşıp "bugün tahsilat yapmamız gerekiyor çabuk gelip ödeyin" dendi. otele durumu bildirdiğimizde "oraya ödemeyin sakın tahsilatı biz yapıyoruz orası farklı bir şirket taşeron onlar" dendi.

çıkışta üslupla ilgili şikayette bulunduğumuzda otel yetkilileri bizi dinleyip binlerce kez haklısınız diyip bizi yolculadılar. spa kullanım parasını ödetmediler.

tam uçağa bindiğimiz sırada tanımadığım bir numara beni aradı, açtım. rixos premium göcek otel anjana spa isimli kuruluşun sahibi olduğunu söyleyen metin öksüz isimli şahıs beni kendi cep telefonu numarasından arayıp aynen şunları söyledi "sen benim salonumu kullanıp avans mı alıyon lan paramı ödemeden kaçıyon mu lan senin ben ananı, bacını, ırzını s.kerim. adresini aldım oraya gelip seni gebertecem. bebek eğitim merkezin varmış oraya gelip seni de bebeleri de eğitecem"

ne diyeceğimi şaşırdım, algılayamadım da ilk etapta. uçak kalkacağından telefonu suratına kapadım, uçağın inmesini zar zor bekleyip oteli aradık. otelin tavrı genel olarak anjana spanın taşeron şirket ve kiracı olduğu rixosla alakası olmadığı, hiçbir şey yapamayacakları şeklindeydi.

hatta işin daha korkuncu nişanlım rixos resepsiyonu arayıp müşteri ilişkilerinden birini talep ettiğinde adının berkay olduğunu ileten resepsiyondaki görevli çocuk müdür olduğunu iddia edip sesini kalınlaştırarak bizimle resmen alay etti. durumu asıl müdüre ulaşabilince anladık, berkay isimli şahıs 20 gün önce otelde çalışmaya başlayan resepsiyon görevlisiymiş.

bu kadar kurumsallıktan yoksun, bu kadar paranızla rezil olacağınız bir otel daha olamaz. inanın dünden beri aramadığımız insan kalmadığından, herhangi bir sonuç alamayacağımızdan, güvendiğimiz tek kurumun artık sosyal medya ve kamu vicdanı olduğundan ve hepsinden önemlisi işin ucunda can güvenliğimiz olduğundan bu başlığı açma ihtiyacı hissettik.

bu entry burada kanıt niteliğinde dursun istiyorum, başımıza gelecek bir sıkıntıdan rixos ve metin öksüz isimli şahıs mesuldür.


YORUMLAR

  • 3 Yorum
  • vatandaş işte ya
    3 hafta önce
    valla hanım yaza ayarla diyip duruyordu rixos da rixos ,okuttum hanıma aha dedim rixos bu google yorumlarını okuttum, aile yerleri değil okuyunca gözümde pavyon bigi bi yer belirdi adeta , tam türk filmi gibi olmuş demekki o nuri alço filimleri gerçek yani ,
  • Ersin benyavuz
    3 hafta önce
    Vay be tam da rixosun kral dairesinds bir yıl boyunca kalmayı planlıyordum iyi oldu öğrendiğim.
  • Nesrin Eryavuz
    1 ay önce
    Paranla rezil olmak bu olsa gerek,bu paralara bu oteller değmez......buda ispatıdır.....bizde Rixos the land of legends a gidince anladik, çok iyi reklam ve pazarlama gerisi boş