Süleymanpaşa Belediye Başkanı Cüneyt Yüksel, görevden alınmasının ardından dikkat çeken bir olayla gündeme geldi. Görevden alınma sürecini billboardlar aracılığıyla duyurdu.
Reklam panolarına Cüneyt Yüksel'in fotoğrafı ve şu ifadeleri yapıştırıldı: "Teşekkürler Süleymanpaşa. Sizlere hizmet etmek benim için bir onurdu. Sizi çok seviyorum, her şey gönlünüzce olsun." Bu reklam panoları, sosyal medyada gündem oldu.