TFF'den Fenerbahçe'ye 5 yıldızlı forma cezası!

TAKİP ET

Ziraat Türkiye Kupası'nda Başakşehir ile oynanan maçta yaşananlar nedeniyle PFDK'ya sevk edilen Fenerbahçe'ye 456 bin lira ceza kesildi.

Fenerbahçe, Ziraat Türkiye Kupası finalinde Başakşehir'i 2-0 mağlup ederek şampiyon oldu. Sarı lacivertliler maç sonrasında 5 yıldızlı yeni sezon formalarını giydi.

Futbol Disiplin Kuralları'nı ihlal eden sarı lacivertlilerin, bu hareketi Futbol Disiplin Kuralları'na aykırı bulundu ve kulüp Sportif Ekipman Talimatı'nın 16. maddesi ile Yayın Talimatı'nın 12/7 ve 13/3 maddelerini ihlal ettiği gerekçesiyle PFDK'ya sevk edildi.

PFDK'nın açıkladığı kararlara göre, Türkiye Futbol Federasyonu (TFF), Fenerbahçe'nin 5 yıldızlı formalarıyla ilgili disiplin soruşturmasının devam etmesine karar verdi. Bu karar, 2022-2023 Sezonu Türkiye Kupası Müsabakaları Statüsü'nün 7/6 maddesi, Sportif Ekipman Talimatı'nın 16. maddesi ve Yayın Talimatı'nın 12/7 ve 13/3 maddeleri doğrultusunda alındı.

Ayrıca, Fenerbahçe'ye çeşitli maddelerden dolayı 456 bin 500 lira para cezası da verildi.