Mansur Yavaş: "Gerekli itirazları yapıyoruz"
ABB Başkanı Mansur Yavaş sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, "Sorun görünen sandık sonuçlarına tek tek itirazımızı yapıyoruz" dedi.
İkinci tura kalan Cumhurbaşkanlığı seçiminin yankıları sürerken, sandık sonuçlarına itirazlar da peş peşe gelmeye başladı.
ABB Başkanı Mansur Yavaş, konu ile ilgili sosyal medya hesabından dikkat çeken bir açıklamada bulundu.
"İTİRAZ EDİYORUZ"
Yavaş paylaşımında şu ifadeleri kullandı;
"Tüm sandık sonuçlarını tek tek inceliyor, sorun gözükenlerin hepsine gerekli itirazlarımızı yapıyoruz. Süreci çok yakından takip etmeye devam edeceğiz. Lütfen endişe etmeyin."
İŞTE YAVAŞ'IN PAYLAŞIMI