Gaziantep'te belediyenin sosyal tesislerini kullanan Suriyeliler böyle zikir çekti
Gaziantep'te tartışma yaratan görüntüler. Suriyeliler, belediyenin sosyal tesisinde zikir çekti.
Son dönemlerde yoğun Suriyeli nüfusu ile gündem olan Gaziantep Şahinbey bu defa da Arap tarikatlar ile gündemde.
Tarikatların Gaziantep Şahinbey Belediyesi Hz. Ali Sosyal Tesisi'nde yaptığı zikir çekme görüntüleri ise tartışma yarattı. Zikir çekildiği anlarda bir kişinin ellerini ısıtıp kendi gözünü parmakladığı görüldü.
Odatv'nin haberine göre söz konusu Suriyeli tarikat, geçen yıl Gaziantep Şahinbey Belediyesi'nden "Taziyemiz var" diyerek yer talebinde bulundu. Taziye merasimi için Hz. Ali Kültür Merkezi'ni tahsis eden Şahinbey Belediyesi, Suriyelilerin burayı tarikat ve ibadet amaçlı kullandığını görünce gereken önlemi alarak kullanım iznini iptal etti.
Belediye derhal gerekli tahkikatı başlatarak olaya müdahil olduğu, Suriyeli tarikatın verilen izni suiistimal etmesine fırsat tanımadığı bildirildi.