Galatasaray'ın stadının yeni adı ne olacak? Yeni sponsordan 120 milyon Euro bekleniyor!

TAKİP ET

Türk Telekom ile 11 yıllık isim sponsorluğu anlaşması sona eren Galatasaray'da yeni sponsorun kim olacağı merak konusu. Sarı Kırmızılı yönetim ise 10 yıllık yeni bir anlaşma için Türkiye ve dünyanın önde gelen markalarıyla görüşüyor. İşte detaylar...

Galatasaray'ın Türk Telekom ile 11 yıl süren isim sponsorluğu anlaşması bitti. Sarı Kırmızılı taraftarlar, Türk Telekom'un ardından stadyumun yeni isminin ne olacağını merakla bekliyor. Galatasaray yönetimi ise 10 yıllık yeni bir anlaşma için dünyanın önde gelen markalarıyla görüşmelerini sürdürüyor.

YENİ SPONSOR ADAYLARI
Sözcü'nün haberine göre, sponsor adayları arasında Katar merkezli bir havayolu şirketi, Uzakdoğulu bir teknoloji üreticisi ve Türkiye’den de çeşitli alışveriş firmaları bulunuyor.

HEDEF 120 MİLYON EURO
Galatasaray Başkanı Burak Elmas’ın son günlerde tüm mesaisini bu görüşmelere harcadığı ve kısa süre içinde yeni sponsorun belirleneceği öğrenildi. Hedefte ise 100-120 milyon Euro arasında bir gelir planı var.

GALATASARAY'IN REKORU HALA KIRILAMADI
Galatasaray, Türk Telekom sponsorluğuyla geçirdiği 11 yılda, 5 şampiyonluk ve toplam 14 kupa kazanmış oldu. Ayrıca bu süreçte birçok ilk yaşandı. Galatasaray tribünlerinde ulaşılan 131.76 desibellik ses seviyesi, Guinness Rekorlar Kitabı’na girdi ve bu rekor hâlâ kırılamadı. Türkiye’deki ilk 3 boyutlu naklen maç yayını Türk Telekom Stadı’nda yapıldı. Buradaki Juventus, Real Madrid ve Manchester United maçlarında alınan zaferler de hafızalara kazındı. Öte yandan Türk Telekom’dan yapılan açıklamada, GSMobile ve akıllı stadyum gibi iş birlikleriyle Galatasaray’a desteğin süreceği duyuruldu.
 

galatasaray sponsor stadyum stad gelir