Elinde bayrak ve bir buket gül ile Anıtkabir'e giden yaşlı kadın izleyenleri duygulandırdı!

TAKİP ET

Elinde bayrak ve bir buket gül ile Gazi Mustafa Kemal Atatürk'ün ebedi istirahatgâhı Anıtkabir'e giden yaşlı kadın, izleyenleri duygulandırdı.

Cumhuriyetimizin 100. yılından güzel görüntüler gelmeye devam ediyor. Anıtkabir'den gelen görüntülerde yaşlı bir kadının Gazi Mustafa Kemal Atatürk'ün ebedi istirahatgâhı Anıtkabir'e giderken çekilen görüntüsü izleyenleri duygulandırdı.

Paylaşılan görüntülerde bastonuyla yürümeye çalışan yaşlı kadının elinde bayrak ve bir buket gül olduğu görülüyor. Sosyal medyaya düşen görüntüler büyük beğeni topladı.

İşte o muhteşem görüntüler: