Beyazıt Öztürk, duyurdu: Beyaz Show yeniden başlıyor.

TAKİP ET

Beyazıt Öztürk katıldığı bir canlı yayında Beyaz Show'un ekranlara geri dönmeye hazırlandığını açıkladı.

Beyazıt Öztürk, 1996 yılından 2018 yılına kadar cuma geceleri canlı yayınlanan Beyaz Show'un yeniden başlayacağını duyurdu.

22 yıl boyunca "Beyaz Show" programını hazırlayan ve sunan Beyazıt Öztürk, bir dönemin reyting rekoru kıran Beyaz Show'u uzun süre izleyicilerle buluşturmuştu.

Beyaz Show'u yeniden ekranlarda görmek isteyen izleyicilere müjdeyi veren Öztürk, "Bu yaz Beyaz Show başlayacak. Ayrıca bir yarışma programıyla da ekrana dönüyorum" dedi.

BEYAZ SHOW NE ZAMAN BAŞLADI?

Beyaz Show, sunuculuğunu Beyazıt Öztürk'ün yaptığı, 6 Aralık 1996-4 Mayıs 2018 tarihleri arasında Cuma geceleri Kanal D'de ve sadece 1 sezonluğuna Star TV'de (2000-2001) canlı yayınlanmış talk-show türündeki Türk televizyon programıdır.

Ömer Karacan'ın kurduğu Radyo Klas'tan gelen teklif üzerine, amatör radyocunun yolu İstanbul'a düştü. Burada, "Gece Tavuğu" adlı programla profesyonel yayıncılığa başladı ve geniş bir dinleyici kitlesi oluşturdu. Yine Karacan tarafından, 1995'te kurulan Number One TV'ye geçen Öztürk'ün yıldızı burada parladı. Webcam aracılığıyla stüdyodan, "Beyaz" adıyla canlı yayın yapmaya başladı. Programında yüzü görünmeden, karanlık bir siluet olarak izleyiciye seslendi ve büyük ilgi gördü. 90'lı yılların ortalarında, kariyerinde radyoculukla başlayan bu süreç, televizyon programları ve stand-up gösterileriyle devam etti.

BEYAZ SHOW YENİDEN Mİ BAŞLIYOR?

Beyazıt Öztürk katıldığı canlı yayında bu yıl yer alacağı projeler hakkında açıklamalarda bulunmuştu. Öztürk, bir döneme damga vuran Beyaz Show programının yeniden başlayacağının müjdesini verdi.