Başakşehir'de sokağa bırakılan 200 kişilik kaçaklar, vatandaşların ihbarıyla böyle yakalandı

TAKİP ET

İstanbul'a kadar gelmeye devam ediyorlar. Yaklaşık 200 kişilik kaçaklar, Başakşehir'e bırakıldı. Olayı vatandal farketti. İşte o skandal anlar...

İstanbul'un Başakşehir ilçesinde gece saatlerinde sokak arasına minibüslerle bırakılan yaklaşık 200 kişilik kaçak grubu, bir vatandaşın polise yaptığı ihbar sonucu yakalandı. Bazı kaçakların vücutlarında yara izleri olduğu ve yürümekte zorlandıkları görüldü.

Olay, dün gece Başakşehir Ziya Gökalp Mahallesi'nde meydana geldi. İddialara göre, gece ilerleyen saatlerde minibüslerle birlikte çok sayıda kaçak, sokak arasına bırakıldı. Durumu fark eden bir vatandaş, hemen polis ekiplerine haber verdi. Polis ekipleri olay yerine yönlendirildi ve kaçakları yakalayarak emniyete götürdü. Şahısların polis araçlarına bindirilme anları cep telefonu kameralarıyla kaydedildi.