Barcelona depremde vefat edenler için saygı duruşu gerçekleştirdi

TAKİP ET

İspanyol ekibi Barcelona, bugün yaptığı antrenman öncesi depremde hayatını kaybedenler için saygı duruşunda bulundu.

Dünya devi Barcelona, antrenman öncesinde Türkiye’de meydana gelen felaket için 1 dakikalık saygı duruşunda bulundu. 

Kulübün sosyal medya hesabından yapılan açıklamada Barcelona Başkanı Laporta “Bu zor zamanlarda yanınızda olduğumuzu belirtmek istiyoruz.” dedi. Ardından antrenman öncesi yapılan saygı duruşunun görüntüleri “Acınızı ve yasınızı paylaşıyoruz Türkiye.” notuyla paylaşıldı.

Barcelona resmi hesabı daha önce de "FC Barcelona, Türkiye ve Suriye'de depremden etkilenen tüm insanların yanındadır. Kulübümüz, Barça Vakfı ile düzenli olarak işbirliği yapan ve hali hazırda bölgede görev yapmakta olan insani yardım kuruluşları aracılığıyla depremzedelere desteğini gösterecektir." açıklamasını yaparak, yardım kampanyası başlatmıştı.